Print meer dan ooit relevant voor impactvolle communicatie

Het nieuwe boek ‘De power van post’ van Tatjana Raman en Katrien Merckx  legt uit waarom bedrijven er alle baat bij hebben om gedrukte communicatie op te nemen in hun marketing- en communicatiestrategie. Het wordt immers steeds moeilijker om bepaalde doelgroepen te bereiken én hen aan te spreken. Millennials  en vooral Generatie Z, zijn enorm selectief met aandacht voor reclame. Gedrukte communicatie komt letterlijk bij de mensen binnen en heeft hierdoor een grote impact.

 

Acht experten buigen zich in het boek over de kracht én het belang van printmedia in digitale tijden. Met heel concrete voorbeelden wordt getoond waarom gedrukte communicatie een volwaardige plaats verdient in de marketingstrategie. Verschillende studies bevestigen dat gedrukte media meer en diepgaander aandacht krijgt van de consument. De aantrekkingskracht van papier is daarom een erg belangrijke troef voor marketeers.

 

Bron: https://www.ebook.nl/ebook/9789401480567-de-power-van-post-tatjana-raman-katrien-merckx/ en https://www.papier.be/nl/kracht-zit-in-aandacht/