BAM viert 5de verjaardag Content Marketing Casebook op papier

De Expert Hub Content Marketing van BAM (Belgian Association of Marketing), bracht deze lente voor het vijfde jaar op rij een casebook uit. Het boek verzamelt de Belgische cases die in het afgelopen jaar indruk wisten te maken op Belgische contentmarketeers. Wat opvalt is dat de vijfde editie voor het eerst op papier verscheen. Eerdere edities werden enkel digitaal verspreid. Voor de jubileumeditie kiest BAM nu ook voor een gedrukte publicatie. Een goede keuze, want informatie uit een verhaal, artikel of interview op papier kunnen we beter begrijpen en onthouden omdat lezen op papier het concentratievermogen aanscherpt. Bovendien zijn papier en digitaal een perfecte match. Ze versterken elkaar als communicatiedragers en vullen elkaar goed aan.

 

Bron: https://grafisch-nieuws.knack.be/grafisch-nieuws/bam-content-marketing-casebook-voor-het-eerst-op-papier/article-normal-1853875.html en www.papier.be/nl/eeuwig-jonge-multitasker/