Gedrukte magazines veroveren vaste plek aan de Colruyt-kassa

Colruyt breidt zijn aanbod uit met een zorgvuldig geselecteerd assortiment Belgische magazines, voortaan beschikbaar aan de kassa in alle 253 winkels. Opvallend is dat de supermarktgroep bewust kiest voor gedrukte magazines op deze prominente plek, een duidelijk signaal dat Colruyt gelooft in de waarde en beleving van print.

Het aanbod kwam tot stand in samenwerking met Belgische uitgevers zoals Roularta, DPG Media, IPM en Rossel, en wordt verdeeld via AMP. Klanten vinden in Vlaanderen onder meer Libelle, Dag Allemaal en Humo terug, en in Franstalig België titels als Femmes d’Aujourd’hui en Paris Match.

Met deze keuze wil Colruyt inspelen op de vraag naar kwaliteitsvolle lectuur én de winkelervaring verrijken. “Het aanbieden van de top Belgische magazines zien wij als een toegevoegde waarde voor onze klanten”, zegt divisiemanager Geert Elen.

Bron: https://www.mediaspecs.be/colruyt-introduceert-kernassortiment-belgische-magazines-aan-de-kassa/